candidats

Jobkandidaat

journalist

Journalist

gezondheidsprofessional

Gezondheidsprofessional

pictoEverepictoVast contract van onbepaalde duurpicto/

Je functie

De E-commerce & Digital Officer Officer beheert :

  • de digitale marketing van het bedrijf, zoals de implementatie en het beheer van alle websites van Boiron Belgium (creatie, inhoud, updates, SEO, SEA, e-mailmarketing, digitale campagnes).
  • De e-commerce klanten van het bedrijf (B2B2C).

 

Activiteiten

 

DIGITALE MARKETING

  • Afdelingsoverschrijdend samenwerken met het verkoopteam en het marketingteam om de uitvoering van online inhoud en verbeteringen te garanderen, en de e-commerce strategie vooruit te helpen;
  • Alle websites van Boiron Belgium beheren, de functionaliteit ervan verzekeren en ze in leven houden.
  • Beheer van alle marketing content voor Boiron producten op de sites van de e-commerce partners.
  • Zorg voor de strategie, kwaliteit en inhoud van digitale campagnes met de Product Managers en de afdeling Regelgeving.
  • Zorgen voor optimale verwijzingen (SEO en SEA)
  • Controleer de kerncijfers van de website van het bedrijf, en deel gedetailleerde analytische rapporten met de rest van het marketingteam (# bezoekers, kliks...) om een actieplan op te stellen om ze te verbeteren.┬á
  • Effectief cre├źren van gerichte B2C/B2B2C-marketingcontent op de website van het bedrijf en op e-commerceplatforms van partners;
  • Co├Ârdineren van de betrokkenheid van technische ondersteuning, schrijvers van inhoud, het marketingteam en ander bedrijfspersoneel om te voldoen aan de prestatiedoelstellingen van de account en de verwachtingen van de consument;
  • Samenwerken met de Product Managers om inhoud voor te stellen die kan bijdragen aan de ontwikkeling van onze geneesmiddelen en de homeopathie in het algemeen.
  • Zorgen voor de optimale evolutie van de websites van het bedrijf in geval van wijzigingen en/of nieuwe projecten (CMS, online verkoop...)
  • Samenwerken met externe bureaus (mediabureau, digitaal bureau).

 

VERKOOP E-COMMERCE :

  • Beheer van de dagelijkse operationele activiteiten en eisen van de e-commerce platforms;
  • Relaties en verkoop ontwikkelen met e-business apotheken
  • Werken met de KAM
  • Deelnemen aan de promotie- en reclamestrategie met betrekking tot e-commerce

 

ASAP


Je profiel

  • Diploma: Bachelor/Master in Marketing/Communicatie/Verkoop
  • 2/3 jaar relevante ervaring in digitale contentmarketing en/of e-commerce
  • Affiniteit met websites, digitale campagnes, sociale netwerken, e-commerce┬á
  • Goede technische kennis: CMS, Google en e-commerce tools, Microsoft (Office/ Excel/ PowerPoint).
  • Kennis van Adobe Creative Cloud grafische programma's
  • Kennis van HTML en WordPress is een pluspunt.
  • Tweetalig FR/NL
  • Analytische vaardigheden en oog voor detail
  • Sterke schriftelijke en analytische vaardigheden
  • Uitzonderlijke interpersoonlijke en communicatievaardigheden
  • Vermogen om te navigeren in een cross-functionele omgeving, positieve houding